נתניהו: להתכונן לאפשרות של מערכה ממושכת

דוד קורצווייל | צילום: אילוסטרציה 1 Comment on נתניהו: להתכונן לאפשרות של מערכה ממושכת
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"צריכים להיות ערוכים למערכה ממושכת. אנחנו נמשיך לפעול בתקיפות ושיקול דעת עד השלמת משימתנו" אמר הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו, במסיבת עיתונאים בתל אביב. נתניהו התייחס להמשך

"לא יתכן שאזרחי מדינת ישראל יחיו תחת איום מוות של טילים וחדירה ממנהרות מוות, הן מלמעלה והן מלמטה. גם בשעה זו אנחנו ממשיכים בפעולה לפגיעה במנהרות הטרור. לא נסיים את המבצע בלי טיפול במנהרות שכל מטרתן השמדת אזרחנו, הרג ילדינו".

"אני מבקש תחילה להשתתף בצער המשפחות שיקיריהן נפלו, הם נפלו על הגנת המדינה וכולנו כואבים את לכתם, אין מלחמה צודקת מזו, שבנינו הגיבורים נלחמים בה, אני מבקש לחזק את ידיהם של חיילי צה"ל. ידענו שיהיו לנו ימים קשים, זהו יום קשה וכואב, צריך נחישות כדי להמשיך במאבק נגד ארגון טרור רצחני ששואף להורגנו".

"לא נסיים את המבצע בלי ניקוי המנהרות, שכל מטרתן היא השמדת אזרחינו, זהו יעד חד וברור של מדינת ישראל, והצורך בו התברר שוב היום. הפעולה נגד המנהרות היא צעד ראשון הכרחי בפרוז רצועת עזה, התהליך של מניעת ההתחמשות של ארגון טרור חייב להיות חלק מכל פתרון, הקהילה הבין לאומית חייבת לדרוש את זה בכל תוקף".

שר הביטחון יעלון אמר: "לא נהסס להרחיב את פעילות צה"ל. צר לנו על כל אזרח ותשתית אזרחית שנפגעת, אבל אנחנו מגנים קודם כל על האזרחים שלנו ולא נתנצל על כך. יידעו תושבי עזה והעולם כי חמאס משתמש באנשיו כמגן אנושי ומקריב אותם, בעוד אנחנו מגנים על הילדים והאזרחים".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    נתניהו, בשם ה' נעשה ונצליח ולא בכוחו של צה"ל.
    אם היית קשוב יותר לצרכי כלל האוכלוסיה קרי לשומרי התורה לדעתי הכל היה נראה אחרת. ביבי העם מתבולל לאט לאט אם לא החרדים החילונים המוזיאון.